مدیر تعاونی روستایی استان اصفهان گفت: برای برگزاری مجمع عمومی دامداران تلاش کردیم اما به دلیل شرایط کرونایی اجازه برگزاری مجمع صادر نشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن حاج عابدی مدیر تعاونی روستایی استان اصفهان گفت: شرکت تعاونی کشاورزی گوسفندداران اصفهان، از تعاونی‌های بزرگ است که با ۱۶٠٠ نفر عضو، در حوزه‌های مختلف مانند توزیع نهاده‌ها به دامداران خدمات ارائه می‌کند.

وی گفت: این تعاونی از ابتدای امسال دچار مشکلاتی شد که در حال پیگیری بوده و مراحل قانونی در حال طی شدن است.

مدیر تعاونی روستایی استان اصفهان گفت: برای برگزاری مجمع عمومی، چندین نوبت در تلاش بودیم، اما با استعلامات و مکاتباتی که با شبکه بهداشت استان داشتیم، اجازه برگزاری مجمع را به جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ندادند.

حاج عابدی گفت: علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی، افرادی که فرخوان برگزاری مجمع را دادند، در تعاونی صاحب سمت نبودند و برابر قانون اجازه چنین کاری را نداشتند.

وی در خصوص برگزاری مجامع طبق قانون گفت: بر اساس قانون، سازمان تعاون روستایی به نمایندگی از دولت، پنج نفر از افرادی که صلاحیت آن‌ها بررسی شده است، به عنوان اعضای هیئت مدیره، به اداره ثبت شرکت‌ها معرفی شدند که به زودی سکان دار بخش مدیریتی خواهند شد.

مدیر تعاونی روستایی استان اصفهان در پایان گفت: بعد از طی مراحل بیان شده، فراخوان برگزاری مجمع اعلام خواهند شد و سهام داران و اعضای عمومی می‌توانند شرکت کرده و افراد مورد نظر خود را برای مدیریت انتخاب کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار