استاندار سمنان گفت: اولویت اقتصادی در استان سمنان، بازگرداندن واحد‌های صنعتی راکد به چرخه تولید و حمایت از سرمایه گذاران است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در دامغان برگزار شد گفت: یک هزار و ۷۲۰ واحد صنعتی در استان وجود دارد، اما فقط ۵۶ واحد صنعتی با ۱۰۰ درصد ظرفیت فعال هستند

وی افزود: رفع دغدغه‌های سرمایه گذاران، بهبود شرایط اقتصادی و رونق کسب و کار و معیشت مردم هدف اصلی کار مدیران اقتصادی استان سمنان است.

استاندار سمنان در این سفر از واحد‌های تولیدی دیوار پیش ساخته گچی با ظرفیت سالانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار که پس از چند سال تعطیلی دوباره به چرخه تولید بازگشت و نیز شرکت پاییزان تولید کننده زغال از ضایعات منابع سلولزی با ظرفیت تولید ۱۵۰ تن در سال و کارخانه فولاد کویر با ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن انواع شمش فولادی و آهن اسفنجی بازدید کرد.

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات این واحد‌ها در زمینه افزایش تعرفه گاز، کمبود مواد اولیه و کمبود اعتبارات و کمبود آب بررسی شد.

مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان هم در این جلسه گفت: در این شهرستان ۴۴۰ واحد تولیدی صنعتی خدماتی وجود دارد که ۱۴۱ واحد در بخش معدن فعالیت می‌کنند، اما فقط هشت واحد در بخش صنعتی با ظرفیت کامل فعالیت می‌کند و ۱۰ واحد صنعتی شهرستان دامغان هم راکد است.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.