راهیابی تکواندو کار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بانوان کشور و اعزام تیم والیبال نشسته کرمانشاه به مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عناوین مهمترین رویداد‌های ورزشی استان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تکواندو بانوان ایران اعلام شد که در میان آن‌ها نام یک ورزشکار کرمانشاهیبه چشم می‌خورد.

کوثر اساسه تکواندو کار کرمانشاهی است که پس از موفقیت در مسابقات انتخابی که ۴۶ ورزشکار در آن شرکت داشتند به اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو بانوان ایران دعوت شد.

این رقابت‌ها با حضور نفرات اول و دوم مسابقات آزاد کشوری و منتخبین کادرفنی، دارندگان مدال طلا و نقره مسابقات جام فجر سال ۱۴۰۰، دارندگان مدال طلا و نقره مسابقات آزاد آسیا سال ۱۴۰۰، مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۱، مدال آوران تورنمنت‌های بین‌المللی دارای گرید در سال ۱۳۹۹ و منتخبین حاضر در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات آزاد جهانی عربستان برگزار شد.

اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو بانوان ایران از امروز سه شنبه (۶ دی) با حضور ۲۳ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور در تهران و زیر نظر مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و اعظم درستی و راضیه آقاجانپور به عنوان مربی آغاز می‌شود.

تیم والیبال نشسته کرمانشاه به مسابقات لیگ دعوت شد

رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان کشور در حالی از امروز (دوشنبه - ۶ دی) به میزبانی استان مازندران آغاز می‌شود که تیم کرمانشاه نیز به این رقابت‌ها اعزام شده است.

در این رقابت‌ها ۶ تیم از استان‌های قزوین، گیلان، خراسان رضوی، کرمان، کرمانشاه و مازندران با هم رقابت می‌کنند.

در پایان این رقابت‌ها که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت ۲ تیم برتر به دور بعدی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور صعود خواهند کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.