رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت : تاکنون ۱۷ درصد جمعیت هدف در این شهرستان دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که ۲ درصد بیشتر از میانگین استانی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون نوری رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب از افزایش مجدد تعداد موارد ابتلا در این شهرستان خبر داد و گفت : آمار موارد بستری این شهرستان در حال حاضر به هشت نفر رسیده که با توجه به شیوع نوع جدید ویروس اومیکرون در سطح دنیا و اهمیت ایمن سازی جامعه در کنترل این بیماری، رعایت موارد بهداشتی ضروری است.

او گفت : مردم باید استفاده از ماسک و حذف تجمعات و دورهمی‌ها را جدی بگیرند و آن دسته از مردم که تاکنون به هر دلیل موفق به دریافت واکسن نشده اند برای سلامتی خود و خانواده‌ها نسبت به تزریق واکسن خود اقدام نمایند.

 نوری ادامه داد: افرادی که نوبت دوم و یا سوم خود را دریافت نکرده اند در اسرع وقت به مراکز تجمیعی یا نزدیکترین خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مراجعه نمایند.

او افزود: ۱۰۰ درصد دانش آموزان دُز اول و ۹۰درصد نیز دُز دوم را دریافت کرده‌اند.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا از ۱۷هزار و ۶۹۴نمونه اخذ شده چهار هزار و ۵۱۲ مورد مثبت و ۱۱۵ مورد فوت شده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.