معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، مانور محله محور زلزله، اطفای حریق، پناهگیری و خروج اضطراری در شهرک فاطمیه جهرم برگزار شد.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی شفیعیان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم در مراسم برگزاری مانور محله محور زلزله، اطفای حریق، پناهگیری و خروج اضطراری گفت: در این مانور دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در وقوع یک بحران ارزیابی شدند.

او بیان کرد: هدف از اجرای این مانور، تمرین تخلیه اضطراری و پناهگیری در نقاط امن و آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های امدادی پس از وقوع بحران بوده است.

 شفیعیان تصریح کرد: تمام نهادهایی که در مدیریت یک بحران اثرگذار هستند، برای مرور و تمرین مدیریت و کنترل بحران در این مانور حضور داشتند.

 معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم ادامه داد:  هلال احمر، آتش‌نشانی، شهرداری، اعضای شورای تامین، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند برق، آب و گاز در این مانور هماهنگ و بسیج شدند.

فرماندار جهرم با بیان احتمال بارندگی های شدید طی روزهای آتی، افزود: از تمام دستگاه‌های خدماتی و امدادی در یک بحران، ارزیابی انجام شده و پیام این مانور به مردم و شهروندان این بود که تمام دستگاه‌ها آمادگی لازم دارند و برای آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

او گفت: در این مانور تخلیه اضطراری، پناه‌گیری در نقاط امن، انجام سناریو آتش‌سوزی، نشت گاز، قطع انشعابات آب، برق و گاز، تامین نظم و امنیت و آرامش و خدمات‌رسانی به مصدومان انجام شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز  واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار