مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مینی فوتبال ادارات استان مشخص شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله دوم و حذفی رقابت‌های مینی فوتبال ادارات و نهاد‌های استانی گرامیداشت هفته بسیج و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با برگزاری چهار دیدار پیگیری و تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند.

او افزود: در اولین بازی روز نخست مرحله دوم و حذفی، تیم‌های بیمارستان شهید جلیل و اداره زندان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بیمارستان شهید جلیل با ۸ گل تیم زندان را شکست داد.

حاتمی ادامه داد: در دومین بازی مرحله حذفی، دو تیم آموزش و پرورش الف و ب به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان احمد محمدی در تیم آموزش و پرورش ب با نتیجه ۷ به ۳ برابر شاگردان سالاری در تیم الف پیروز شدند و راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شدند.

او بیان کرد: در دومین روز مرحله حذفی دیروز یکشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۰ دو بازی در محل چمن مصنوعی سپاه فتح استان برگزار شد و تیم حراست و بانک ملی با برتری برابر تیم‌های ورزش و جوانان و شهدای علوم پزشکی راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شدند.

حاتمی اضافه کرد: در اولین بازی تیم حراست با نتیجه ۷ بر ۲ از سد تیم اداره کل وزرش و جوانان گذشت و در دومین بازی تیم بانک ملی با نتیجه ۴ بر ۲ بر تیم شهدای علوم پزشکی پیروز شد.

مسئول راوابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در سومین روز این مسابقات امروز دوشنبه ۶ دی ماه ۲ بازی برگزار می‌شود و طبق برنامه تیم‌های اداره برق و بانک سپه و بانک رفاه و امور مالیاتی به مصاف هم میروند.

حاتمی گفت: همچنین در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، دو تیم پیشکسوتان یاسوج و منتخب اجرایی مسابقات مینی فوتبال یاسوج به مصاف هم می‌روند.

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با شرکت ۲۴ تیم با همکاری سپاه فتح استان، سازمان بسیج ادارات، هیات همگانی استان، شهرستان بویراحمد و کمیته مینی فوتبال استان و شهرستان بویراحمد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.