رییس هیات دو و میدانی دامغان گفت:مسابقات قهرمانی کشور در رشته دو و میدانی دختران نوجوان و جوان روز پنجشنبه ۹ دی ماه به میزبانی دامغان برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،علی اکبر فراتی رییس هیات دو و میدانی دامغان گفت : مسابقات قهرمانی کشور به منظور انتخابی تیم ملی با حضور نوجوانان و جوانان از استان‌های سراسر کشور روز پنجشنبه ۹ دی در محل پارک شهید ساجدی دامغان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته دو صحرانوردی برگزار می‌شود که نوجوانان مسافت چهار کیلومتر و جوانان مسافت ۶ کیلومتری را می‌پیمایند و با حریفان خود رقابت می‌کنند.

فراتی افزود: تعداد افراد شرکت کننده در این مسابقات حدود ۱۲۰ نفر پیش‌بینی شده است که با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون دو و میدانی کشور پیگیری می‌شود.

فراتی اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های لازم، بتوانیم میزبان خوبی برای عوامل برگزاری مسابقات و دختران شرکت کننده باشیم.

رییس هیات دو و میدانی شهرستان دامغان گفت: بدون شک برگزاری این گونه مسابقات و میزبانی ها، در کنار حمایت‌های مسوولان می‌تواند نقش بسیار زیادی در رشد، درخشش ورزشکاران و کسب عناوین داشته باشد.

۵۶۸ باشگاه ورزشی و ۴۶ هیات ورزشی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان دامغان فعالیت دارند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.