صادقی فر گفت: از ابتدای فرآیند واکسیناسیون افراد در استان ایلام تاکنون بیش از ۸۱۳ هزار دز انواع واکسن کرونا تزریق شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: روز گذشته در شهر ایلام یک هزار و ۸۴۲ دز، دره شهر ۵۱۵، آبدانان ۴۶۵، دهلران ۶۱۹، مهران ۲۸۹، هلیلان ۱۱۵، بدره ۲۳۰، ایوان ۴۵۳، ملکشاهی ۱۸۹، سیروان ۱۲۶، چرداول ۴۴۹ و در چوار ۹۰ دز واکسن تزریق شده است.

او تعداد واکسن نوبت اول تزریق شده در استان را ۴۸۰ دز، نوبت دوم یک هزار و ۴۳۱ دز و نوبت سوم را سه هزار و ۴۷۱ دز عنوان کرد و افزود: مجموع واکسن‌های تزریق شده در روز گذشته پنج هزار و ۳۸۲ مورد و جمع کل واکسن‌های تزریق شده تاکنون ۸۱۳ هزار و ۲۹ دز بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، مطرح کرد: ۵۰ هزار نفر در این استان علی رغم اطلاع رسانی و آگاه سازی انجام گرفته و با وجود تامین انواع واکسن تاکنون اقدامی برای تزریق انجام نداده اند.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۰ نفر در استان برای اولین بار واکسن کرونا تزریق کرده اند از افرادی که هنوز تزریق انجام نداده اند خواست تا در این زمینه اقدام کنند.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در ۱۴ روز گذشته دو مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده که هر ۲ مورد هیچ واکسنی تزریق نکرده بودند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.