شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تفاهم نامه‌ای را برای صادرات ۲۰ هزار تن کاغذ با یک شرکت ترک امضا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،نیک نژاد مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت:به منظور دستیابی به بازار هدف جدید و ارز آوری در شرایط کنونی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رعایت الگوی اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، تفاهم نامه صادرات ۲۰هزارتن کاغذ صنعتی فی‌مابین شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و یک شرکت ترک در ساری به امضا رسید.

او  گفت: با توجه به وجود پتانسیل بالا در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خصوصا در تولید انواع کاغذ صنعتی امیداریم ضمن اجرای تعهدات متناسب با بازار داخل، شرایط را برای ارز آوری بیشتر و معرفی برند این شرکت در کشور‌های همسایه فراهم سازیم.

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران با اشاره به تاکید نظام بر حسن همجواری با کشور‌های منطقه از هدف گذاری این مجموعه صنعتی برای مقابله با تحریم‌ها و استارت صادرات به کشور‌های دیگر از ابتدای سال آینده خبر داد.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با توان تولید ۱۷۵ هزار تن انواع کاغذ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاغذ در کشور است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۱۱:۱۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
ما که این همه صادرات کاغذ داریم پس چرا در داخل کشور با کمبود کاغذ مواجه هستیم!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۶ دی ۱۴۰۰
صادرات چوب و کاغذ و هندوانه و ...افتخار نیست ننگ است چون منابع را صادر می کنیدو هنوز نفهمیده اید.راست می گویید حدمات فنی و مهندسی و نرم افزار و ...را صادر کنید که منابع همین جا بماند و خدمات صادر شود.همه دنیا می دانند فقط شما نمی دانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
دلیلش توانمندی ما نیست. دلیلش اینه که ترک ها می خان طبیعتشون رو برای جذب توریست حفظ کنن! حالا ما باید تمام جنگل های شمال رو درو کنیم و افتخار کنیم که داریم به ترکیه کاغذ صادر می کنیم!
آخرین اخبار