رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه بارشی که وزش باد‌های شدید لحظه‌ای را نیز به همراه دارد از امروز دوشنبه بخش‌هایی از مناطق جنوبی استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی ملاشاهی  رییس پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد گفت: براساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی، این سامانه مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان شامل زرآباد، کنارک، چابهار، دشتیاری، راسک، سرباز، قصرقند، نیکشهر، جنوب سراوان، سیب و سوران، مهرستان، فنوج و ایرانشهر را تا اواخر امروز در بر خواهد گرفت.

وی گفت: بارش پراکنده باران به همراه رگبار و رعد و برق و وزش باد‌های شدید لحظه‌ای را از جمله پدیده‌های غالب این سامانه است.

رییس پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: هموطنان و صیادان گرامی با توجه به پرآب شدن موقتی مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، احتمال آبگرفتگی معابر و مواج شدن دریا، از قرارگیری در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند همچنین از رفتن به ارتفاعات بپرهیزند و قایق‌های کوچک و تفریحی نیز در تردد احتیاط ورزند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار