یک برد و یک باخت برای نمایندگان ارومیه در لیگ دسته یک والیبال بانوان

دبیر هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه های کشور با یک برد و یک باخت برای نمایندگان ارومیه همراه بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، افشین خدایاری افزود: در این مسابقات در گروه چهارم که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، تیم "نوین ارومیه" ۳ بر یک "الماس جم بوشهر" را شکست داد و در دیگر دیدار این گروه، رقابت "دریانوردان فرح آباد" و "خیام بتن نیشابور" با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده نیشابور به پایان رسید.

دبیر هیات والیبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تیم "نوین ارومیه" فردا از ساعت ۱۳ در دومین مسابقه خود مقابل "خیام بتن نیشابور" به میدان خواهد رفت.

خدایاری گفت: در مسابقات گروه ششم نیز که در گنبد برگزار می‌شود، تیم "شهرداری ارومیه"  در نخستین مسابقه خود ۳ بر صفر مقابل "سریک" گنبد شکست خورد.

وی افزود: تیم "شهرداری ارومیه" فردا در دومین مسابقه خود با تیم "مدرن کارگران" روبه رو خواهد شد.

دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های بانوان دسته یک کشور در سال ۱۴۰۰ از روز گذشته شنبه چهارم دی ماه شروع و تا هشتم دی‌ماه با حضور ۳۵ تیم در هشت گروه (سه گروه پنج تیمی و پنج گروه چهار تیمی) برگزار می‌شود که تیم‌های شهرداری و نوین ارومیه و استعداد‌های درخشان مهاباد سه نماینده استان آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها هستند.

 تیم والیبال استعداد‌های درخشان مهاباد نیز امروز در نخستین دیدار خود از مسابقات لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور مقابل تیم "نام آوران" قائمشهر مغلوب شد.

این تیم در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها فردا به مصاف تیم "سورن" خراسان خواهد رفت.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.