ریواده گفت: مباحث پیرامون اشتغال و تبدیل وضعیت استخدام جامعه ایثارگران در استان به صورت ویژه مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احمد ریواده سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان سمنان  درباره پیگیری وضعیت معیشت و کار جانبازان و ایثارگران بیان کرد: مباحث پیرامون اشتغال و تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران در استان باید به صورت ویژه با مساعدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های متولی امر ایثارگران در استان باید مسئله محور باشند تا این مهم را بررسی و رسیدگی کنند، ابراز کرد: دستگاه‌ها در راستای خدمت رسانی به جامعه ایثارگران آماده باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود: رسالت ما در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب این است که ضرورت دارد با یک برنامه و جدول اقدام، آگاهانه و عالمانه، بدون پرده و شفاف، به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل پرداخته و در راستای رفع محدودیت‌ها و موانع گام برداریم.

ریواده گفت: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌ها در حوزه مطالبه‌گری موارد مرتبط با جامعه ایثارگران، از مباحثی است که اقدامات این حوزه در دستور کار قرار دارد و با تکمیل فرآیند ایجاد شناسنامه فرهنگی ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی، در راستای بهبود مباحث و مطالبات هدفمند می‌توان اقدام کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.