حجت‌الاسلام رستمیان گفت: ساخت یک اثر هنری و فیلم می‌تواند اثرگذاری زیادی در جامعه داشته باشد و به این منظور دغدغه هنرمندان برای استحکام خانواده دارای قداست است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان امام‌جمعه دامغان در مراسم آغاز فیلم‌برداری تله‌فیلم "عشق افراطی" که به میزبانی تالار عقیق دامغان برگزار شد افزود: اسلام به بنیان خانواده اهمیت ویژه داده است و احادیث، روایت و آیات بسیاری در این زمینه وجود دارد.

وی اظهار داشت: بعضی عوامل بیرونی به استحکام خانواده صدمه می‌زند که باید فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه انجام شود و از بروز اختلافات جلوگیری کرد.

رستمیان ادامه داد: آمار طلاق در حال افزایش است و باید جلوی این آسیب گرفته شود که یکی از این عوامل تولید آثار هنری است که بسیاری از هنرمندان در این زمینه به میدان آمدند.

وی اظهار داشت: آسیب به کانون خانواده یکی از عوامل مهم است که می‌تواند جامعه را دچار مشکل کند و انسجام اجتماعی را از بین ببرد پس باید راهکار‌های لازم در زمینه جلوگیری از اختلافات خانوادگی و افزایش پیوند عاطفی بین اعضای خانواده شکل گیرد.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: هر فرد و گروهی که در اجتماع قرار دارند با توجه به موقعیت شغلی خود باید در زمینه جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها پیش‌گیری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.