حجت‌الاسلام عبداللهی گفت: جامعه متدین بانوان باید با مطالبه‌گری درست، نسبت به حل بحران جمعیت اقدام کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبداللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در اجتماع بانوان فاطمی شاهرود ، بحران جمعیت را یک معضل فرهنگی دانست و افزود: مسئله تاخیر ازدواج در کشور و فرزندنیاوردن که ریشه آن فرزندنخواستن است، بیش از آن که ابعاد اقتصادی داشته باشد، ابعاد فرهنگی دارد.

وی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی کشور عزم کرد که در ایام فاطمیه (ص) نسبت به مسئله تکریم خانواده و کنترل جمعیت در کشور، گامی بردارد که این اقدام و حرکت، همکاری همه اقشار و گروه‌های مردمی را می‌طلبد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، شرط سرباز نظام بودن را فهم عمیق مسئله‌ها برشمرد و تأکید کرد: اگر مردم با همت این سرباز‌ها مسئله‌ها را درک کنند و وارد میدان حل آن‌ها شوند، کشور در هبچ نقطه‌ای حتی اقتصاد و معیشت نقص نخواهد داشت.

عبداللهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طلیعه چله دوم با مسائل بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند تصریح کرد: تعدادی از خواص جامعه و بزرگان حوزوی و دانشگاهی درک و تحلیل عمیقی از اتفاق تمدنی که انقلاب اسلامی در دنیا در حال رقم زدن است، ندارد.

وی ابراز کرد: ۱۰ سال است که رهبر معظم انقلاب، مسئله بحران جمعیت و تزلزل فضای خانواده در کشور را در دیدار‌های مختلف با دانشجویان، مسئولان، حوزوی ها، مبلغان، مداحان و دانش آموزان گوشزد و مطرح می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اضافه کرد: انتظار ما در همه این سال‌ها این است که شبکه هیأت‌ها و مساجد کشور همانطور که در دهه ۶۰ نقش خودشان را ایفا کردند، امروز هم به دلیل نزدیک بودنشان به گفتمان انقلاب اسلامی، زحمت بیشتری بکشند و بار بیشتری نسبت به بقیه بردارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
چشم تو بیا این یک دونه بچه که داریم خرج بده بعد برو تز بده