ضیائیان گفت: از امشب تا روز چهارشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت که در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات سازمان هواشناسی در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از امشب تا روز چهارشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت که در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

او ادامه داد: در دو روز آینده در استان‌های هرمزگان و ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان‌ و بلوچستان وضعیت ابرناکی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: روز چهارشنبه با گذر موج تراز میانی جو از نیمه جنوبی کشور در برخی مناطق منطق خوزستان، چهارمحال‌ و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، کرمان، هرمزگان و همچنین در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب کشور بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: روز پنجشنبه بارش‌ها ضمن تشدید در جنوب غرب نیمه جنوبی کشور را در بر می‌گیرد و روز جمعه هم در اغلب مناطق کشور وضعیت ابرناکی و بارندگی خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات سازمان هواشناسی اظهار کرد: در دو روز آینده خلیج‌فارس هم مواج خواهد بود.

ضیائیان درباره آب‌ و هوای استان تهران گفت: آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی است و بیشترین دمای تهران ۱۰ درجه و کمترین آن منفی یک درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آب و هوا ، آلودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۶ دی ۱۴۰۰
امروز رفتم بیرون و هوای تهران آلوده بود.
پس کو اون برفی که می گفتید؟ بارون هم نیومد
آخرین اخبار