معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک ۲۴ امامزاده و بقعه شاخص استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام مجید میرزایی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه با عنوان سوگواره یاس نبوی در ۲۴ بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه، گفت: طبق روال سال‌های گذشته امسال نیز بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه میزبان برنامه‌های ایام فاطمیه با عنوان سوگواره یاس نبوی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خواهند بود.

او با اشاره به اهداف اجرای طرح سوگواره یاس نبوی، افزود: سوگواره یاس نبوی به منظور ترویج و تبیین فضائل حضرت زهرا (س) با همکاری مبلغان بومی در استان به شیوه مجازی و حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

میرزایی زمان اجرای طرح سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان را از هشتم تا ۱۷ دی ماه اعلام کرد.

اوبه دیگر برنامه‌های شاخص ایام فاطمیه اشاره و اقامه عزای حضرت فاطمه زهرا (س)، طبخ و توزیع غذا در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر، توزیع بسته‌های مواد غذایی تحت عنوان تبرکات فاطمی جهت خانواده‌های نیازمند و برگزاری ایستگاه سلامت (ویزیت و داروی رایگان) در امامزادگان و بقاع متبرکه و مناطق محروم از محل عواید موقوفات را زا جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به همزمانی سالروز شهادت شهید سلیمانی با ایام فاطمیه نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به هجمه گسترده دشمنان در حوزه‌های مختلف، در ایام فاطمیه یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و خباثت‌های دولت تروریست آمریکا را در سخنرانی‌ها و مداحی‌های این ایام یادآور می‌شویم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.