مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) گفت: سرقت‌ها دریچه‌های فاضلاب ما را با مشکلات جدی مواجه کرده و جان مردم را به خطر انداخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین خواجوی مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) گفت: سرقت‌ها دریچه‌های فاضلاب همکاران ما را با مشکلات جدی مواجه کرده و هزینه‌ها زیادی را به اداره آبفا تحمیل می‌کند.

او افزود: در گذشته این درپوش‌ها از جنس چدن بود و اکنون برای اینکه سرقت آن کمتر شود از درب‌های کامپوزیتی استفاده کردیم، اما بازهم این دریچه‌ها سرقت می‌شوند.

خواجوی ادامه داد: اکنون نیز دریچه‌های منهول‌های بزگ عمدتاً از جنس بتنی (دال) هستند، و برای استحکام این درب‌های بتنی ازلایه ظریف فلزی در آن به‌کاررفته است.

مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) اضافه کرد: از همین رو سارقان هنوز تمایل بسیاری برای سرقت دارند تا همین اندک فلز بکار رفته را استحصال کنند و با تخریب آن باعث سقوط تکه‌های بتنی در منهول‌ها شده و باعث بروز مشکلات و انسداد خطوط فاضلاب میشود و جان مردم و شهروندان را به خطر می‌اندازند.

این مقام مسئول گفت: شاید ارزش فروش آن برای سارقان کمتر از ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان باشد و البته سارقان تنها به دریچه‌ها اکتفا نکرده و نسبت به سرقت سایر تجهیزات مانند شیرآلات و حتی تابلو برق‌ها نیز دست می‌زنند.

او ادامه داد: این مشکل تنها به شهر بندر امام خمینی (ره) اختصاص نداشته و در شهر‌های دیگر نیز شاهد این قبیل سرقت‌ها هستیم و در مواردی حتی بعد از دو ساعت تجهیزات جایگزین شده دوباره به سرقت رفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.