مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد از توزیع ۶۴ تن مرغ و برنج با قیمت مصوب تنظیم بازار در فروشگاه‌های منتخب این شهرستان در آذر ماه امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید کاظم موسوی مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد اظهار کرد: برنج‌های تنظیم بازار به میزان ۴۸ تن از انواع خارجی هندی، تایلندی و پاکستانی بوده است.

او با اشاره به سیاست‌های دولت برای تامین مایحتاج عمومی شهروندان با نرخ مصوب اقلام اساسی افزود: مرغ توزیع شده نیز شامل ۱۶ تن مرغ منجمد است.

موسوی تصریح کرد: رعایت اصول بهداشتی در مراکز عرضه اقلام تنظیم بازار، تشدید بازرسی از واحد‌های صنفی، جلوگیری از حضور دلالان در توزیع اقلام تنظیم بازار مورد تاکید است.

مدیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: تامین نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان و توزیع به هنگام آن‌ها در کنار پخش مناسب کالا‌های اساسی و نظارت کافی بر بازار به منظور عرضه مناسب این محصولات اساس کار برای داشتن یک بازار با ثبات برای کالا‌های اساسی است که باید مورد توجه دست اندرکاران و مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
مدیرجهادکشاورزی چراجلوی زمینهای منابع طبیعی که قبلاراه عشایروکوچ آنهابودحالادرسینه کوهای روستاهای فیروزآبادفارس باتراکتورسنگ چین به جان زمینهاافتاده اندچندساله چرارسیدگی وسرکشی نمیکنندکلاکرده اندجززمین کشاورزی بازوروبدون پروانه لطفارسیدگی کنید
آخرین اخبار