مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن:

با هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری مذاکره نداشته‌ایم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: تیم ذوب‌آهن با هدایت مهدی تارتار و باحمایت کامل باشگاه ، آینده متفاوتی را رقم خواهد زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در تماس تلفنی با مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به‌رغم اینکه از نتایج بدست آمده در چند هفته اخیر راضی نیستیم، اما امیدواریم با درایت شما و کادرفنی و حمایت باشگاه در مسابقات پیش‌رو نتایج بهتری کسب گردد.

وی گفت: مطمئنا شما برای رساندن تیم ذوب‌آهن به جایگاه واقعی‌اش در فوتبال ایران، همچنان با جدیت تلاش خواهید نمود. تیم ذوب‌آهن، تیم قدرتمند و با انگیزه‌ای است و اگر دچار برخی اشتباهات فردی نشده بود قطعا با نتیجه متفاوتی از زمین مسابقه با پرسپولیس خارج می‌شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: مسابقه قبلی کاملا پایان یافته و ما اطمینان داریم که تیم ذوب‌آهن با هدایت تارتار و کادرفنی با دانش و با تجربه‌اش توان آن را دارد که ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر را با توانی دوچندان و با بهترین نتیجه ممکن به پایان برساند.

احسانی گفت: با هیچ گزینه‌ای مذاکره نداشته‌ایم و این صحبت‌ها به‌هیچ عنوان صحت ندارد، محکم و استوار به تلاش خود ادامه بدهید.

وی گفت: باشگاه ذوب‌آهن، باشگاه بزرگی است و توقع از آن نیز بسیار بالاست، امیدواریم در ادامه مسابقات بتوانیم با تلاش و همدلی تمام ارکان تیم، دل هواداران را شاد کنیم و جایگاه باشگاه بزرگ ذوب‌آهن را روز به روز ارتقاء بدهیم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار