معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین از تحقق ۷۵ درصدی برنامه های اشتغال این نهاد از ابتدای امسال تا کنون خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سید مرتضی دهقانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای امسال حدود به سه هزار و ۶۰۰ مورد شغل برای جامعه هدف کمیته امداد تامین شده که از محل منابع بانکی و بند ب تبصره ۱۶ و منابع صندوق قرض الحسنه امداد بوده است.

وی افزود: برای اجرای این برنامه برنامه، ۲۰۴ میلیارد تومان منابع بانکی و ۱۷ میلیارد تومان منابع امدادی پیش بینی شده که از محل منابع بانکی تا به امروز نزدیک به ۱۱۴میلیارد تومان جذب شده است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: هم اکنون ۹۰ میلیارد تومان پرونده در بانک که متعلق به هزار و ۹۰۰ مددجوی قزوینی می باشد، وجود دارد که امیدواریم هرچه سریعتر این تسهیلات پرداخت شود.

دهقانی با بیان اینکه بانک های مهر ایران، پست بانک و کشاورزی بیش از ۸۰ درصد تسهیلات را پرداخت کرده اند، اضافه کرد: قزوین جزو استان های پیشرو در جذب منابع بانکی است و با پیگیری کمیته امداد، استاندار و فرمانداران سرعت پرداخت اشتغال افزایش یافته و تا پایان دی تمامی تسهیلات پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: در همین حین ۵۵۰ نفر به واحدهای صنعتی و کارخانجات معرفی شده و یک همکاری برد برد پیگیری می شود تا بدین وسیله هم واحدهای صنعتی از نیروهای ماهر استفاده کنند و هم مددجویان اشتغال پیدا کنند.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در برگزار دوره های آموزشی مهارت محور جایگاه نخست کشوری را دارد و در ایام کرونا با توجه به انعقاد تغاهم نامه ها بیش از ۵ هزار نفر از افراد تحت پوشش آموزش دیده و عمدتا به همان حرفه مشغول شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار