نماینده مردم ماسال در مجلس بر لزوم تسریع خدمات رسانی به مناطق آسیب دیده بر اثر تندباد شدید اخیر در گیلان تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، وزش باد گرم شدید در گیلان در هفته گذشته به منازل مسکونی و تأسیسات شبکه برق ،گاز ، آب، راهداری و ... برخی از مناطق این استان خسارت‌های زیادی وارد کرده است.

به دنبال وزش باد شدید بیشترین خسارت در شهرستان‌های تالش و ماسال وارد شده است.

حسن محمدیاری، نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مناطق آسیب دیده بر اثر تندباد شدید در ماسال لزوم تسریع خدمات رسانی به مناطق آسیب دیده را خواستار شد.

او در بازدید مشترک با فرماندار ماسال و مسئولان استانی و شهرستانی از مناطق و ابنیه‌های عمومی و خصوصی آسیب دیده بر اثر طوفان شدید اخیر، ضمن گفت‌وگو با مردم بر لزوم تسریع خدمات رسانی به این مناطق با توجه به برودت هوا و بارش باران تأکید کرد.

خسارت تندباد شدید در گیلان

تأمین امکانات مورد نیاز ۳۵۰ خانوار آسیب دیده بر اثر طوفان در دستور کار

امیر مرادی، مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان نیز که در این بازدید حضور داشت، ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم خسارت دیده شهرستان ماسال، هماهنگی و دستورات لازم برای رفع مشکلات ناشی از خسارات وارده به منازل مسکونی بر اثر وزش باد شدید را صادر کرد.

خسارت تندباد شدید در گیلان

در این بازدید مقرر شد ادارات کمیته امداد، سازمان بهزیستی گیلان اقدامات حمایتی خود را هرچه سریعتر در مناطق خسارت دیده استان اجرایی کنند.

خسارت تندباد شدید در گیلان

جمعیت هلال احمر استان گیلان هم نسبت به تأمین امکانات مورد نیاز ۳۵۰ خانوار آسیب دیده اقدامات لازم را انجام دهد.

خسارت تندباد شدید در گیلان

ستاد اجرایی امام (ره) و منابع طبیعی استان گیلان نیز نسبت به تهیه امکانات ساخت و تعمیرات منازل مسکونی افراد خسارات دیده که شخصا تمایل به بازسازی منازل خود دارند، اقدام کنند.

خسارت تندباد شدید در گیلان

خسارات نهایی توسط فرمانداران هر شهرستان به مدیریت بحران استان اعلام و بعد از جمع بندی نهایی به وزارت کشور ارسال خواهد شد تا خسارات دیدگان بتوانند بعد از طی روند اداری از تسهیلات کم بهره که توسط ادارات بنیاد مسکن شهرستان‌ها اعلام و پرداخت خواهد شد، برخوردار شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
میرزا
۱۵:۱۷ ۱۵ دی ۱۴۰۰
چه تسهیلاتی چه کشکی اگر قراره امثال من را به سلاخ خانه بانک معرفی کنید برای وامی که سه نفر ضامن کارمند با فیش حقوقی و دسته چک سفته ووو