طاهری گفت: در ۹ ماهه امسال تا کنون بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی پرداخت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در ۹ ماهه امسال تا کنون بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی پرداخت شده و حدود ۳ هزار نفر از این کمک‌ها برخوردار شده اند.

 طاهری بیان کرد: بیشترین تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده در این مدت در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی بوده که در این زمینه ۱۳۳ میلیارد ریال به ۱۹۰۰ نفر پرداخت شده است.

او ادامه داد: علاوه بر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت امسال تاکنون ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از محل هم افزایی با بانک‌های قرض الحسنه مهر و رسالت به نیازمندان استان پرداخت شده و ۵۳۰ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده اند.

طاهری رفتن به سمت خدمات قرض الحسنه‌ای را یکی از سیاست‌های مهم کمیته امداد برشمرد و افزود: هم اکنون تسهیلات پرداختی کمیته امداد به نیازمندان در زمینه‌های اشتغال، مسکن و کارگشایی عمدتا بصورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

او اضافه کرد: یکی از بهترین تاثیرات کمک‌های قرض الحسنه‌ای حفظ کرامت خانواده‌ها بوده و اعتقاد داریم خدمات و کمک‌های قرض الحسنه‌ای بیشترین تاثیر را در بین خانواده‌ها دارد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.