مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این نهاد ۹ هزار و ۲۵۰ نفر عضو داوطلب فعال دارد که برای کمک به همنوعان همیشه آماده به کار هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عصر امروز با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مسئولان استانی به مناسبت بزرگداشت حادثه زلزله بم از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان کرمان تجلیل شد.

قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در این آئین گفت: تقدیر وتشکر دارم از تمامی انسان‌های فرهیخته وارجمندی که در کنار فعالیت‌های روزانه خود در کنار جمعیت هلال احمر به عنوان یک داوطلب فعال هستند.

او با اشاره به اینکه اگر چه در فاجعه بزرگ زلزله بم ۴۴ جمعیت هلال احمر از سرار کشور و همچنین از طریق سایت سرخ در کنار هلال احمر بودند باعث قابل تحمل شدن آن فاجعه شدند، افزود: کاری که داوطلبان این نهاد انجام می‌دهند دقیقا همانند کار آن عزیزان در کمک رسانی به حادثه ها، است.

قوسیان مقدم با اشاره به اینکه شعار امسال هلال احمر، با همدیگر توقف ناپذیرید می‌باشد، افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان یکی از قوی‌ترین و فعال‌ترین جمعیت‌های کشور است.

دبیر جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: دلیل توانمدی‌های های جمعیت هلال احمر کرمان وجود مدیریت توانمند، هیئت مدیره و مجمع همراه و مهمترین علت کریمانه بودن این دیار است که فعالیت‌های بشردوستانه نیروها، پر بار و پر پیمانه می‌باشد.

رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در ادامه با اشاره به اینکه هلال احمر استان کرمان ۹ هزار و ۲۵۰ نفر عضو داوطلب فعال دارد، گفت: سازمان داوطلبان هلال احمر یکی از قدیمی‌ترین سازمان‌های این نهاد محسوب می‌شود و وظیفه بر خود می‌دانم که امر پاسبانی از اعتماد داوطلبان باهمت را، به نحو احسنت عهده دار باشم.

فلاح با اشاره به اینکه استان کرمان منطقه‌ای حادثه خیز است، افزود: اگر نگاه خاص بنگاه‌های اقتصادی به این مجموعه نبود نتن‌ها ما، بلکه دولت هم به تنهایی نمی‌توانست در این امر خطیر به درستی پیش برویم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: هلال احمر استان کرمان تاکنون دربیش از ۱۵ حادثه ملی حضور پررنگ داشته که می‌توان به حادثه زلزله استان هرمزگان به عنوان آخرین حادثه حضور داشته ایم، یاد کرد.

او با اشاره به اینکه در همه حوادث، بنگاه‌های اقتصادی وهمچنین نیرو‌های داوطلب هلال احمر پای کار بوده اند، بیان داشت: صمیمانه قدردان زحمات این بزرگواران هستیم که دغدغه‌مند هم نوعان خود در همه شرایط هستند.

فلاح افزود: در این دوران وشرایط سخت کرونایی داوطلبان هلال پا به پای کادر درمان با تمام توان، کمک حالشان بوده اند که این نیز بسیار حائز اهمیت است.

او با اشاره به هجدهمین سالگرد بزرگداشت زلزله بم، گفت: اگر چه در ۵ دی ماه سال ۸۲ زلزله جانکاه بم، خسارات زیادی را به وجود آورد با همت و تدابیر مدیران و نیرو‌های سرخ پوش هلال احمر، اکنون بم زنده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: در حادثه زلزله بم با تلاش‌های سلیب سرخ هزارو ۸۰۰ نیرو از بیش از ۴۴ کشور در این امر یاری رسانی به حادثه دیده‌ها کردند.

در پایان مراسم از ۱۰۰ نفر داوطلب هلال احمر تجلیل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار