رئیس پایگاه انتقال خون آبادان از شهروندان خواست برای اهدای فوری خون در همه گروه‌ها به این پایگاه مراجعه کنند.

به گزارش سحر مقبلی ، رئیس پایگاه انتقال خون آبادان گفت: ذخایر بانک خون این پایگاه با توجه به شرایط کنونی جامعه و سرد شدن هوا با کاهش مواجه شده و برای جبران این کاهش نیاز است افراد از همه گروه‌های خونی با مراجعه به پایگاه انتقال خون این شهرستان اقدام به اهدای خون کنند.

او افزود: مردم نوع دوست آبادان در این روزها اهدای خون را فراموش نکنند، زیرا بیماران سرطانی، تالاسمی، تصادفی، هموفیلی و بانوان باردار به خون و فرآورده‌های آن نیاز دارند.

رئیس پایگاه انتقال خون آبادان اضافه کرد: بیماری کرونا از طریق اهدای خون منتقل نمی‌شود و علاوه بر آن پایگاه انتقال خون آبادان به طور مستمر ضدعفونی می‌شود.

مقبلی با بیان اینکه علاقه‌مندان به اهدای خون، هنگام مراجعه به این پایگاه باید کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند، تصریح کرد: این پایگاه از شنبه تا چهارشنبه صبح‌ها از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۳:۳۰ دقیقه و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ و پنجشنبه صبح:١٢:٣٠تا ٨و عصر:١٨:٣٠ تا ١٦ آماده دریافت خون از همشهری‌های آبادانی است.

او در گفتگو با خبرنگار ما ادامه داد:همچنین شهروندان خرمشهری همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت الی ۱۲ و ۳۰ دقیقه و پنجشنبه هشت الی ۱۱ و ۳۰ دقیقه به پایگاه انتقال خون خرمشهر واقع در فلکه الله جنب درمانگاه امام رضا علیه السلام مراجعه کنند.

پایگاه انتقال خون آبادان تامین کننده خون موردنیاز مراکز بیمارستانی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.