از ۱۵۰ مورد بازدید دور دوم ادارات دولتی ۸ اداره مجدد مقررات را رعایت نکرده که به استانداری معرفی و گاز مصرفی آن‌ها قطع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، محمودی معاون بهره برداری شرکت گاز  خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر استفاده بهینه از گاز در سراسر کشور، مقرر شد از ۱۵ آبان ادارات استان در این طرح مورد پایش و بررسی قرار بگیرند.

وی گفت: از ۵ هزار و ۵۳۸ مورد بازدید از ادارات دولتی که تاکنون صورت گرفته، به ۱۵۰ اداره که مصرف گاز و دمای رفاه یعنی دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه را در محل کار رعایت نکردند، اخطار قطع گاز داده شد.

محمودی گفت: از ۱۵۰ مورد اخطار در بازدید دور دوم ۸ اداره مجدد مقررات را رعایت نکرده که به استانداری معرفی و گاز مصرفی آن‌ها قطع شد.

معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: ادارات دولتی موظفند در ساعات غیر اداری و روز‌های تعطیل، سامانه‌های گرمایشی را خاموش کنند.

محمودی در خصوص ورود سامانه جدید بارشی و کاهش دمای هوا نیز گفت: در بخش خانگی نیز با توجه به افزایش ۱۵ درصدی مصرفی امسال نسبت به پارسال از مردم می‌خواهیم در روز‌های سرد آینده در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی گفت: از پرده‌های زخیم و پوشش مناسب در خانه استفاده کنند و ضروری است موتورخانه‌ها روی ۵۰ درجه تنظیم و از پنجره‌های دوجداره استفاده کنند و گرمایش اتاق‌های بلااستفاده رو قطع کنند.

معاون بهره برداری شرکت گاز  خراسان جنوبی گفت: در صورت عدم رعایت در مصرف گاز خانگی به مصارف گاز در بخش صنعتی نیز آسیب می‌رسد که این امر به تولید و اشتغال ضرر می‌رساند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.