در روز‌های آخر دی ماه امسال، ۱۳۳قرارداد اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تعیین تکلیف شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی،  علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:  برای بازپس‌گیری اراضی تحت اختیار تولیدکنندگان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که با شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی قرارداد منعقد کرده، اما نسبت به عملیاتی کردن آن‌ها اقدام نکرده اند، هیئت داوری در این شرکت تشکیل شده است که امور حقوقی و قرارداد‌های مربوط به قبل از سال ۱۳۹۹ را مورد بررسی قرار می‌دهد.

او گفت: در  چهار روز انتهای آذرماه امسال، هیئت داوری شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ۱۳۳ زمین راکد صنعتی به مساحت ۴۱ هکتار را که قرارداد‌های آن مربوط به سال ۱۳۹۶ و قبل از آن بود، تعیین تکلیف کردند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: زمین‌های راکد صنعتی تعیین تکلیف شده مربوط به شهرک‌های صنعتی مشهد، چناران، ماشین سازی، خیام، جوین، سبزوار، رشتخوار، توس، تربت جام، تایباد، تربت حیدریه، کاشمر، فریمان، کوثر، کمال الملک، خواف، کاخک، جغتای، خوشاب، میان جلگه بوده است.

بهرامی‌زاده گفت: اعضای هیئت داوری این شرکت، زمین‌های راکد که مراحل عملیاتی آن پیشرفت فیزیکی ندارند را در جلساتی با حضور خود متقاضی مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورتی که نسبت به عملیاتی شدن آن‌ها اقدام نکنند، قرارداد‌ها فسخ می‌شود.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.