تیم نیرو تابلو ریلی در دیدار فینال جام حذفی تنیس پوشاک وانسی را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار پایانی مسابقات جام حذفی تنیس ایران با حضور تیم‌های پوشاک وانسی و نیرو تابلو ریلی به میزبانی مجموعه المپیک جزیره کیش برگزار شد و در نخستین دیدار انفرادی سینا مقیمی از نیرو تابلو ریلی مقابل هرنان کازانوا بازیکن آرژانتینی پوشاک وانسی قرار گرفت که کازانوا در ۲ ست مقیمی را شکست داد. در دیدار دوم بخش انفرادی گرگلی ماداراش مجارستانی از نیرو تابلو ریلی و علی یزدانی از پوشاک وانسی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود گرگلی ماداراش به پایان رسید.

در دیدار بخش ۲ نفره تیمی امیرحسین بادی و هرنان کازانوا از تیم پوشاک وانسی برابر سینا مقیمی و گرگلی ماداراش از نیرو تابلو ریلی قرار گرفتند و هرکدام از تیم‌ها یک ست را پیروز شدند، اما در ست نهایی تیم نیرو تابلو ریلی موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۷ پوشاک وانسی را شکست دهد و در مجموع بخش انفرادی و تیمی با نتیجه ۲ بر یک مقابل پوشاک وانسی پیروز شود و عنوان قهرمانی سیزدهمین جام حذفی ایران را به نام خود ثبت کند.

تیم‌های ولسرویسز ایران و دایموند پلاست نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

جام حذفی تنیس ایران از ۲۰ آذر ماه با حضور ۱۳۸ تیم به میزبانی جزیره کیش آغاز شد که در مرحله مقدماتی ۴۸ تیم در ۱۲ گروه چهار تیمی به مصاف هم رفتند. پس از جدال در مرحله گروهی، ۹۴ تیم به مرحله دوم جام‌حذفی راه یافتند که در قالب ۲۴ گروه رقابت کردند تا در نهایت ۳۲ تیم در جدول اصلی قرار گرفتند. در این مسابقات  ۶ بازیکن خارجی از کشور‌های روسیه، بوسنی هرزگوین، ترکیه، مجارستان و آرژانتین در ترکیب تیم‌ها حضور داشتند.

این مسابقات به سرداوری امیرحسین موسوی داور دارای نشان سفید فدراسیون جهانی تنیس برگزار شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار