معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات حضوری دانش‌آموزان در دی‌ماه تابع نظرات ستاد ملی کرونا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا ناظم‌زاده معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان متوسطه گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم دی‌ماه امسال مربوط به دانش آموزانی است که سال گذشته پایه دوازدهم بودند و نتوانستند دروس نهایی خود را بگذرانند و نمره قابل قبول را کسب نکردند و یا اینکه در ساعت امتحان غیبت داشته‌اند.

وی گفت: این دانش‌آموزان در دی‌ماه امسال امتحانات نهایی را می‌گذرانند و دیپلم خود را اخذ می‌کنند و برگزاری این امتحانات مربوط به دانش آموزان پایه دوازدهم امسال نیست و مربوط به دانش آموزان جامانده پایه دوازدهم سال گذشته است.

در ترم اول امسال امتحان مجازی نخواهیم داشت

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مابقی پایه‌های تحصیلی از هفتم تا دوازدهم، دانش‌آموزان امسال  هستند که امتحانات نوبت اول آن‌ها به صورت حضوری در همه مدراس نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می‌شود.

ناظم‌زاده گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰ مطابق برنامه‌ریزی‌ها قرار بر این است که برگزاری امتحانات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در پایه‌های متفاوت به صورت حضوری انجام شود و در ترم اول امسال دانش آموزان امتحان مجازی نخواهیم داشت.

وی گفت: با توجه به شناسایی سویه «امیکرون» در کشور تاکنون برنامه‌ای برای لغو برگزاری حضوری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در مدارس به آموزش و پرورش استان اصفهان ابلاغ نشده است.

تابع نظرات ستاد ملی کرونا هستیم

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر سویه «امیکرون» در کشور شناسایی شده است و آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات حضوری دانش‌آموزان در دی‌ماه تابع نظرات ستاد ملی کرونا است. امتحانات امسال دانش‌آموزان از دهه دوم دی‌ماه شروع می‌شود و تا پایان دی‌ماه ادامه دارد.

ناظم‌زاده گفت: اگر ستاد ملی کرونا به این جمع‌بندی برسد که برگزاری حضوری امتحانات در مدارس مشکلاتی برای دانش‌آموزان به دنبال دارد حتماً لغو برگزاری امتحانات به آموزش و پرورش ابلاغ می‌شود.

وی گفت: خانواده‌ها به آموزش و پرورش اعتماد کنند، سلامت دانش‌آموزان در مدارس اولویت اصلی است و همکاران فرهنگی حداکثر تلاش را در زمان حضور در مدارس برای سلامتی آن‌ها را انجام می‌دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: خردادماه سال گذشته در شرایط قرمز کرونایی استان هم برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم به شکل حضوری انجام گرفت و مشکل خاصی به وجود نیامد و امیدواریم با وضعیت آبی استان و توجه به شیوه‌نامه «۰۶»، برگزاری امتحانات حضوری دانش‌آموزان در مدارس در دی‌ماه امسال نیز بدون مشکل باشد.


منبع:ایمنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۹ دی ۱۴۰۰
بخدامسخره بازیه همش جمع کنین توروخداجون بچه هامون درخطره ببندین این مدارس روخسته شدیم ازگفتن