مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:امسال ۶۹ پزشک متخصص در ۲۰ رشته مختلف تخصصی جذب و با توجه به نیاز شهرستان‌ها در مناطق مختلف استان بکار گرفته شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آرزو فلاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: در راستای جذب نیروی متخصص جهت توزیع عادلانه خدمات پزشکی و درمانی در سطح استان، با تعامل سازنده حوزه درمان این دانشگاه و رایزنی و پیگیری‌های مستمر در سطح وزارت متبوع، از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۹ پزشک متخصص به استان اختصاص یافته است.

فلاحی با بیان اینکه متخصصان فوق بر حسب نیاز بیمارستان‌ها در سطح استان توزیع شده‌اند خاطرنشان کرد: این پزشکان در رشته‌های پاتولوژی، نورولوژی، عفونی، چشم، قلب، ارتوپدی، پوست، داخلی، طب اورژانس، روانپزشکی، زنان، طب فیزیکی، رادیولوژی، جراحی عمومی، بیهوشی، اورولوژی، کودکان، پزشکی هسته‌ای، نروسرجری و ENT در حال حاضر مشغول فعالیت و ارائه خدمات پزشکی و درمانی هستند.

او با بیان اینکه از این تعداد، در شهر‌های سنندج، بانه، کامیاران، بیجار، قروه و مریوان در هرکدام ۸ متخصص جذب شده‌اند، افزود: در سقز ۱۴ پزشک، دهگلان ۲ پزشک، دیواندره ۴ پزشک و به سروآباد یک پزشک متخصص اختصاص یافته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.