حسینی گفت: در واحد‌های صنعتی برخی شهرستان‌های استان مرکزی؛ با کمبود نیروی کار مواجه هستیم.

حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی در حاشیه بازدید از واحد‌های صنعتی و تولیدی ساوه در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در واحد‌های صنعتی برخی شهرستان‌های استان مرکزی با کمبود نیروی کار مواجه هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه مقرری بگیران بیمه بیکاری به واحد‌های متقاضی نیروی کار معرفی می‌شوند افزود: سال گذشته در استان مرکزی بیش از ۵ هزار نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری داشتیم که امسال این عدد تقریبا ۲۰ درصد کاهش داشته و این سیر نزولی ادامه دارد.

او اضافه کرد: در شهرستان ساوه سال گذشته هزار و ۵۰۰ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری بودند که اکنون به ۱۰۶۰ نفر کاهش یافته و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال این تعداد به کمتر از ۸۰۰ نفر می‌سد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: با مشارکت وزارت کار تکلیف شده است که مقرری بگیران بیمه بیکاری به واحد‌های متقاضی نیروی کار معرفی شوند.

رسیدگی به نحوه‌ی پرداخت بدهی‌های معوق تامین اجتماعی، تسهیل در ورود مواد اولیه به منطقه ویژه اقتصادی کاوه و تخصیص اعتبارات جهت ایجاد طرح‌های توسعه‌ای واحد‌های صنعتی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این بازدید‌ها بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۴ دی ۱۴۰۰
نیروی کار میگیرن بعد هر وقت دوست داشتن میندازنش بیرون یه بیمه بیکاری هم میریزن تو حسابش بعد میگن نیروی کار کم داریم !!!