در آیینی، مجتبی حمیدیان به عنوان مدیرعامل جدید سنگ آهن مرکزی ایران-بافق معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و جمعی از مسئولان بافق برگزار شد.

مسعود عظیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در این آیین گفت: نقش سنگ آهن در زندگی مردم بافق بسیار پر رنگ است و از معدود معادنی است که مدیران آن برخاسته از خود شهرستان هستند.

او ادامه داد: می‌توان با طراحی یک برنامه توسعه‌ای و با در نظر گرفتن ذی‌نفع بودن مردم، توسعه پایدار و به دنبال آن اشتغال پایدار را رقم زد و جهش ایجاد کرد.

حسین عامریان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد نیز گفت: سنگ آهن مرکزی یک مجموعه ارزشمند برای کشور است، ولی باوجود فعالیت‌های انجام شده، نیازمند یک تحول اساسی در برنامه‌های خود است تا پایدار بماند.

او ادامه داد: در مقابل هر تغییری همواره مقاومت وجود دارد، ولی امر تحول، نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها و مردم است تا با موفقیت به سرانجام برسد.

در این مراسم، رضا فلاح مبارکه مدیرعامل پیشین سنگ آهن مرکزی ایران-بافق بعد از ۳۴ ماه تودیع و مجتبی حمیدیان به عنوان مدیرعامل جدید سنگ آهن مرکزی ایران-بافق معرفی شد.

انتهای پیام/ y

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت سنگ اهن
۲۲:۱۸ ۰۴ دی ۱۴۰۰
با سلام
امید وارم آقای حمیدیان با الگو قراردادن شرکت های چادر ملو و گل گوهر راه پیشرفت و توسعه شرکت را که سالهای زیادی است از بی برنامه بودن رنج می بره را فراهم نماید .متاسفانه برخی مدیران فقط با عزل و نصب سلیقه ای به شرکت آسیب زدند و تنها کار مثبت آنها برنج دادن بوده است که آقای فلاح نمونهای بارز از این چنین مدیران است به نظر بنده مدیریت شرکت تعاونی برازنده این چنین مدیران می باشد
آخرین اخبار