رئیس جمهور گفت: امنیت و استقلال امروز کشورمان را مرهون شهدا هستیم و نباید یک لحظه از دفاع و صیانت از دستاورد‌های شهدا غفلت کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شامگاه جمعه همزمان با ایام میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و در آستانه فرارسیدن سال نو میلادی با حضور در منزل شهید وارطان آقاخانیان، ضمن تبریک این ایام به خانواده این شهید و همه پیروان حضرت مسیح، گفت: حقیقت دین مسیح با حقیقت دین اسلام تفاوتی ندارد و قرآن اوصاف بسیار عالی برای حضرت مریم (ع) و حضرت عیسی (ع) ذکر می‌کند و امیدوارم خداوند متعال به همه مسیحیان توفیق دهد که از آموخته‌های حضرت عیسی (ع) پیروی کنند.

حجت‌الاسلام رئیسی امروز در نامه‌ای به رهبر کاتولیک‌های جهان سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت.

رئیسی گفت: پیام شهدا برای کسانی که طمعی به این کشور دارند این است که مردم ایران همواره آماده هستند تا اگر کسی به این آب و خاک تعرض کرد، با ایثار جان خود از میهن‌شان دفاع کنند و در این مسیر تفاوتی میان هموطنان مسلمان، مسیحی و زرتشتی نیست. ایران برای ایرانیان از همه چیز با ارزش‌تر است و این مردم حاضرند جان‌شان را برای ایران فدا کنند.

رئیس جمهور گفت: شهدا حق بزرگ به گردن همه ما دارند و امنیت و استقلال امروز کشورمان را مرهون شهدا هستیم و نباید یک لحظه از دفاع و صیانت از دستاورد‌های شهدا غفلت کنیم.

او در پایان افزود: هر کسی که آماده باشد تا جانش را برای وطن، مردم و امنیت جامعه فدا کند برای ملت ایران عزیز و محترم است به همین دلیل شهدا مایه افتخار ایران و ایرانیان هستند. شهدا همچنان که در آخرت بقا و حیات دارند، در این عالم نیز باید یاد و نام‌شان زنده بماند.

گفتنی است؛ شهید وارطان آقاخانیان در سال ۱۳۶۴ در سن ۲۰ سالگی در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
France
7891
۱۵:۳۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
جناب رییس جمهور محترم حضرت حجت الاسلام رییسی دکتر انوش آوان طوروسیان را فراموش نکنید. جانباز 85 درصد 10 سال اسارت مسیحی است. خیلی شکسته شده. خیلی گردن ما حق دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۴ دی ۱۴۰۰
شادی روح تمامی شهدا صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۴ دی ۱۴۰۰
این هم شدکاربروفکری بکن جلوی تورم گرانی رابگیرکه قشرحقوف بگیرمستاصل شده اند.شهیدکه جایگاهش معلوم تومیری دنبال....‌
Iran (Islamic Republic of)
قلی بطور کلی
۰۶:۱۱ ۰۴ دی ۱۴۰۰
رئیسی لطفا سیسسس ساکت
India
ناشناس
۰۱:۵۵ ۰۴ دی ۱۴۰۰
شهدا اگه میدونستن بعد ۴۰ سال به اینجا میرسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۴ دی ۱۴۰۰
خخخخ دستاوردا رو خوب اومدی دلار ۳۰ تومنی گرسنگی فقر بیکاری فلاکت چقدر رو داری رییسی بابا جان مادرت حرف نزن بیا پایین روضه نخون کور دلان فقط باهات یار هستن روشن بینا میدونن تو چه تحفه ای هستی تیره اخره ترکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
سلام از مجلس شورای اسلامی،دولت،بیت رهبری میخواهیم فکری به حال اشتغال چندمیلیون فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار لیسانس و فوق لیسانس،سربازی رفته،عضو خانواده ایثارگر،بسیجی و شورای پایگاه می‌کرد که هر چه دارند از امنیتی هست که این عزیزان فی سبیل الله براشون درست کردند،اینها نه کاری دارند،نه خانه ای،نه خودرویی،حداقل دولت دومیلیارد تومن وام بانکی بدون سود و بدون ضامن به این عزیزان بدند،چون هیشکی ضامن یک بیکار نمیشود.علم بهتر است یا ثروت،عدالت برای همه مردم ایران.نصیروندگرمی.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
عزیزان ارامنه همیشه شانه به شانه ما بودن. در همه جا... روحش شاد یادش گرامی باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۳ دی ۱۴۰۰
روح شهدا شاد باشه انشاالله
مدیون این عزیزان هستیم تا ابد
آخرین اخبار