سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره دیدار با تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور که با برتری شاگردانش به پایان رسید، گفت: بازی جانداری را از هر ۲ تیم شاهد بودیم. به بازیکنانم برای این برد، تبریک می‌گویم. امروز بازی خوبی انجام دادیم و تمام توانمان را در زمین گذاشتیم. شایسته برد در این دیدار بودیم.

او ادامه داد: شرایط زمین به تیم ما اجازه نمی‌داد فوتبالی را که دوست داشتیم بازی کنیم. زمین شرایط خوبی نداشت. تبریک به مجموعه خودم، و به بازیکنانی که با تمام وجودشان بازی کردند و تمام توان‌شان را برای موفقیت تیم گذاشتند، تشکر می‌کنم. من خیلی خوشحالم که توانستیم مقابل تیم بزرگی مثل تراکتور به برتری برسیم. مانند بازی‌های گذشته خود، موقعیت زیادی به حریف ندادیم.

عنایتی در ادامه صحبت های خود اشاره کرد: بازیکنانم به یک خودباوری رسیدند. در فاز دفاعی یک کار تیمی بسیار خوبی انجام می‌دهیم و منسجم هستیم. باید تا فردا از این پیروزی خوشحال باشیم، چون بازی‌ها بسیار فشرده و نزدیک به هم هستند و زمان زیادی برای شادی کردن نداریم. امیدوارم بتوانیم این روندی را که در پیش گرفتیم، گام به گام جلو ببریم و ادامه دهیم تا در پایان شرایط مطلوبی در جدول داشته باشیم.

سرمربی در مورد اینکه چقدر این تیم مدنظر خودش است و آیا از بازیکانش رضایت دارد، تصریح کرد: اسکلت تیم مربوط به فصل گذشته است. ۱۳ بازیکنمان، از فصل گذشته با ما هستند. بازیکنان جدید گرفتیم که بسیار تاکتیک پذیر هستند. اگر مصدومانمان برگردد، شرایط تیممان بهتر خواهد شد و می‌توانیم راحت‌تر بازی کنیم. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم. می‌خواهیم در جدول شرایط بهتری داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار