حجت الاسلام غبیشاوی گفت: عملکرد شهرداری این شهرستان در زمان بارندگی قابل قبول است اما برای بهسازی وضعیت معابر باید تلاش کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام غبیشاوی، امام جمعه آبادان  در  نماز جمعه این هفته  با قدر دانی از عملکرد قابل قبول شهرداری آبادان در بارندگی‌های اخیر گفت : پیش از بارندگی‌ها از شهردار  این شهرستان درخواست کردم برای بارش‌های آینده آمادگی داشته باشند اما این عملکرد آن ها به معنای وضعیت مناسب معابر آبادان نیست و مشکلات موجود در مناطق شهری باید برطرف شود.

او  افزود : قبل از کرونا استان خوزستان در استاندار‌های تحصیلی کشور وضعیت نامناسبی داشت و پس از کرونا این موضوع تشدید شد و این عقب ماندگی‌هایی که در زمان کرونا ایجاد شده است باید برطرف شده و در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش  باشد.

خطیب نماز جمعه آبادان ۹ دی  را روزی اعلام کرد که  مردم بصیر و انقلابی ثابت کردند با حضور در میدان‌ پای خون‌هایی که برای این نظام اسلامی ریخته شده خواهند بود.

او از  دولت فعلی خواست تا در انتصابات خود افراد مجاهد و لایق را بر کرسی‌ خدمت به این مردم بنشانند.

امام جمعه آبادان در ادامه  گفت : در آستانه رحلت حضرت آیت الله جمی امام جمعه سابق آبادان هستیم و امسال قرار است برنامه‌ی گرامیداشت ایشان متفاوت نسبت به سایر مراسم‌های سالگرد باشد و تهیه‌ی جهیزیه و سبد کالا به خانواده‌های نیازمند در دستور کار است.

تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) به همه‌ی هموطنان موحد پیرو این پیامبر بزرگ و اشاره به تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) از دیگر موضوعات مورد اشاره در سخنان امام جمعه بود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.