نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: رزمایش تهاجمی، ترکیبی و تدافعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آزمایش سلاح‌های جدید، رژیم صهیونیستی را ساکت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ،نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:کار‌های خوبی در رزمایش تهاجمی، ترکیبی و تدافعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت که همه ابعاد آن باز نشد و همان مقداری که رسانه‌ای شد و دنیا فهمید برای برهم زدن معادلات کافی بود.

حجت الاسلام و المسلمین  عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: آمریکایی‌ها عربده کشی را به صهیونیست‌ها، پلیس بد را به فرانسوی‌ها و نقشی هم به انگلیسی‌ها که باید آن‌ها را کفتار پیر نامید داده‌اند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه فتنه‌ها پایان ندارد، افزود: حماسه‌ها ۹ دی حماسه‌ای به تمام معنا بود که خالق آن مردم بودند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کردند.

امام جمعه بندرعباس گفت: مردم ۹ دی با مسوولان اتمام حجت کردند، حالا نوبت مسوولان است که برای حل مشکلات مردم کمک کنند و امیدواریم این حماسه بزرگ به فراموشی سپرده نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه مسوولان آموزش فنی و حرفه‌ای مهارت آموزی را در دل خانواده‌ها ببرند، گفت: نباید به این سادگی از معرفی بندرعباس به عنوان شهر خلاق صنایع دستی عبور کرد و آن را به راحتی از دست داد.

او گفت: مسوولان در حال کار و تلاش برای زلزله زدگان هرمزگان هستند و در کنار آن ایمن سازی ساختمان‌ها و منازل مردم نکته اساسی و مهمی است که نظام مهندسی هرمزگان باید به آن توجه کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی افزود: هیچ مکتبی به اندازه مکتب حیات بخش اسلام نسبت به سواد آموزی اهمیت قایل نشده است.

او با اشاره به شهادت حاج حسن ایرلو افزود: شهید حاج حسن ایران رزمنده همسنگر شهید سلیمانی بود، این شهید در ظاهر دیپلماتی در یمن بود، اما در کنار شهید سلیمانی جریان مقاومت را هدایت می‌کردند و البته تلاش‌های وی در عراق، سوریه و یمن بر مجاهدان و یاران الهی پوشیده نیست.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.