دماوندی نژاد گفت: وزارت جهاد کشاورزی ظرف ۲ روز گذشته تا ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی را در سامانه بازارگاه قرار داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین دماوندی نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با توزیع نهاده به دامدار‌های روستایی و عشایری گفت: وزارت جهاد کشاورزی پیرو ارائه خدمات دامدار کارت به دامداران روستایی و عشایری که بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان از این خدمات می‌توانند بهره‌مند شوند، ظرف ۲ روز گذشته تا ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی را در سامانه بازارگاه قرار داده است.

این مقام مسئول ادامه داد: ظرف این هفته این مقدار به دامداران روستایی و عشایر تعلق خواهد گرفت که می‌توانند از سامانه بازارگاه و اتحادیه‌هایی که در این زمینه تعیین شده‌اند، این نهاده‌ها را دریافت کنند.

او در رابطه با چگونگی تامین نیاز دامداران روستایی و عشایری گفت: بخشی از نیاز این دامداران از طریق علوفه و بخشی دیگر از طریق نهاده‌ها برطرف خواهد شد. نیاز این دامداران با دامداران صنعتی کمی متفاوت است. بخشی از نهاده‌ها در این زمینه فراتر از ۵۰۰ هزار تن تامین خواهند شد.


بیشتر بخوانید


دماوندی نژاد در رابطه با نهاده‌های مورد نیاز دامداران صنعتی گفت: مابقی نهاده‌هایی که طلب دامداران صنعتی بود در سامانه بازارگاه قرار داده شده است و دامداران در حال برداشت سهمیه‌های خود هستند و تامین این نهاده‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۱ دی ۱۴۰۰
امروز ۲۱ دی ماه هس . گفتن ۲۰ ام نهاده دامی میادتو بازارگاه یا اتحادیه....کو ...پس کو؟ ای دااااااد .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۴ دی ۱۴۰۰
من یک تن یونجه دارم تو سامانه ثبت نمیشه الان موندم به کدام بفروشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۴ دی ۱۴۰۰
مردم باید تفاوت دولتى که قصد حل مشکلات آنها را دارد بادولت رانت و دروغ و شعبده باز قبلی مقایسه کنند ،، دو سال فقط سر مردمو شیره مالیدن با این سامانه. بازارگاه
چه بخور بخوری کردن. از طریق این نهاده های دامی ،،. حالا. وزارت کشاورزی. دامدار کارت صادر کرده برای حل مشکل دامداران
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۹:۰۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خوب
آخرین اخبار