مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۴ شهرک و منطقه صنعتی در استان گاز رسانی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید هاشم موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد از پایان عملیات اجرایی و بهره برداری ۴ طرح گاز رسانی در شهرک های صنعتی با هزینه ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
 
او افزود: از ابتدای امسال تاکنون شهرک صنعتی خلیج فارس لیکک، شهرک صنعتی خان احمد، شهرک صنعتی یاسوج ۴ و توسعه شهرک صنعتی بردیان چرام پایان یافته است.

موسوی اضافه کرد: در مجموع برای گازرسانی به این شهـرک‌ها بیش از ۳۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال به همراه سه ایستگاه تقلیل فشار اجرا و به بهره برداری رسیدند.
 
او بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها و خصوصا گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان بر اساس ظرفیت و نیاز واحد‌های تولیدی سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دستور کار قرار گرفته و با توجه به در نظر گرفتن اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود در هر شهرک صنعتی با سرعت و کیفیت بالا اجرایی و عملیاتی شد.

موسوی افزود: با تکمیل و بهره برداری از این ۴ طرح، گازرسانی به ۱۳ شهرک و نواحی صنعتی عملیاتی استان انجام شد و برنامه ریزی لازم به منظور برخورداری از زیرساخت‌ها و گاز طبیعی برای سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال انجام است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.