رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: کلاهبرداری که با نصب پلاک خودرو‌های فرسوده بر روی خودرو‌های سالم اقدام به فروش این خودرو‌ها می‌کرده در این استان دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی که متهم با شیوه‌ای منحصر به فرد در شهر کرج اقدام به کلاهبرداری از مالباخته کرده بود، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که مالباخته از طریق سایت دیوار یک خودروی سواری را برای خرید شناسایی کرده بود که فروشنده قبل از انجام معامله یک خودرو سالم را به او نشان داده و پس از ثبت قرارداد پلاک را از خودروی سالم برداشته و بر روی یک خودروی فرسوده نصب کرده و ماشین فرسوده را به نامبرده تحویل داده بود.

او گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت متهم شده و با شناسایی مخفیگاه او در منطقه کمالشهر کرج، نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی افزود: در تحقیقات تکمیلی، متهم که مستندات پلیس را مشاهده کرد بود، به ناچار لب به اعتراف بازکرد و به ۴ فقره کلاهبرداری با این شیوه اعتراف کرد که با تکمیل پرونده نامبرده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام /ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.