مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: از زمان اصلاح قیمت نان تاکنون، ۳۰۳ پرونده قضایی برای نانوایی‌های کم‌فروش و گران‌فروش همدان تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: این تعداد پرونده با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عدم رعایت ساعت کاری و غیره، برای نانوایی‌ها به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

او بیان کرد: متخلفان این پرونده‌ها به مبلغ یک میلیارد و ۵۷۱ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال جریمه نقدی درحق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین از تقلیل سهمیه ۸ نانوایی متخلف در روز‌های گذشته خبر داد و افزود: یک واحد نانوایی نیز به علت تکرار در کم فروشی و گرانفروشی، پلمب شده است.

داریوش جودکی از شدت نظارت‌ها بر نانوایی‌های استان همدان خبر داد و گفت: با توجه به اعلام نرخ جدید نان و الزام نانوایی‌ها در بالا بردن کیفیت نان و رعایت حقوق مصرف کننده، تعزیرات حکومتی به صورت روزانه درقالب گشت‌های مشترک از نانوایی‌های استان بازرسی می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی می‌توانند به دستگاه‌های نظارتی گزارش دهند، بیان کرد: پل ارتباطی ما با مردم از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ وتارنمای t ۱۳۵.ir است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.