مدیر عامل شرکت توانیر با بیان اینکه مدیران باید فرصت خدمتگزاری به مردم را مغتنم شمارند و دوران مدیریت را پاس دارند، گفت: همه دغدغه پیش روی مدیران تامین و انتقال برق و کاستن از بروز بحران در این عرصه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آرش کردی مدیر عامل شرکت توانیر در آیین معرفی سرپرست جدید شرکت برق منطقه‌ای استان فارس بر لزوم تلاش و ممارست برای رفع بحران‌های تامین برق در نقطه اوج مصرف زمستانی و تابستانی تاکید کرد و گفت: مدیران، مهندسان و متخصصان شرکت‌های برق در همه استان‌ها با مدیریت بار، تامین و انتقال بهینه و استفاده از ظرفیت‌های جایگزین تاکنون از همه این بحران‌ها سربلند بیرون آمده اند.

او، کار در عرصه عملیات تامین و انتقال و توزیع برق و تولید انرژی را کاری عملیاتی و سخت برشمرد و افزود: در عین حال عملیات تامین و انتقال و توزیع برق و تولید انرژی بسیار مهم و تعیین کننده است، مدیران این صنعت هر چه در جایگاه بالاتری قرار گیرند باید با حساسیت بیشتر و تلاش دوچندان موضوع را دنبال کنند تا خللی در امور مردم ایجاد نشود.

مدیر عامل شرکت توانیر بر لزوم انسجام بخشیدن به فعالیت‌های عملیاتی و تامین و انتقال برق در همه مناطق کشور تاکید و اضافه کرد: برای تامین برق در استان فارس، بوشهر و مناطق جنوبی مدیران و متخصصین باید منسجم‌تر از گذشته به مسوولیت خود ادامه دهند، ارتباط موثر با استانداران، نمایدگان مجلس، مدیران استانی و اتحاد و همدلی درون سازمانی از محور‌های اصلی فعالیت در شرکت‌های برق است.

کردی با معرفی یدالله حقیقی به عنوان سرپرست جدید شرکت برق منطقه‌ای استان فارس، خاطر نشان کرد: سرپرست جدید از بدنه شرکت برق و با سابقه فعالیت‌های تخصصی درخشان است و امید می‌رود با فعالیت موثر در این حوزه شاهد رشد و شکوفتیی دوچندان فعالیت‌های تامین و انتقال برق در دو استان فارس و بوشهر باشیم.

در این مراسم، یدالله حقیقی به عنوان سرپرست شرکت برق منطقه‌ای فارس معرفی و از غلامرضا نصیری، قدردانی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.