نشست فعالان مردمی راهیان نور کشور با حضور مسئولان و فعالان این اردو‌ها در شهر مقدس قم در حال برگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در نشست  فعالان مردمی راهیان نور کشور که در شهر مقدس قم در حال برگزاری است، گفت: تلاش مسئولین این بوده که کمبود‌ها و نواقص یادمان‌ها در محل‌های برگزاری اردو‌های راهیان نور رفع شود و کار‌های بسیاری انجام شده و ان شاالله مردم در سفر‌های راهیان نور این را احساس خواهند کرد.

او در ادامه افزود: پروتکل‌های بهداشتی برنامه راهیان نور با همکاری وزارت بهداشت، نیرو‌های مسلح و دولت نوشته شده و آمادگی انجام راهیان نور وجود دارد و اگر باز کرونا اوج نگیرد راهیان نور از سر گرفته خواهد شد.

سردار عباس مطهری، دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در این نشست گفت: حرکت عظیم راهیان نور اصولاً مردمی است و طبق فرمایشات رهبری باید مردمی هم بماند.

او با بیان این که راهیان نور ارتباطی با بیانیه گام دوم دارد، گفت: رهبری معظم انقلاب تعبیری دارند مبنی بر اینکه برای گام برداشتن در راه آینده باید گذشته را به خوبی بشناسیم و گذشته افتخار آمیز ما در دوران دفاع مقدس توسط راویان و فعالان در راهیان نور تبیین می‌شود.

سردار مطهری به اهمیت تداوم روایت گری دفاع مقدس برای جلوگیری از تحریف در آینده، گفت: دیگر ارتباط دیگر راهیان نور با بیانیه گام دوم این است که ما برای پیشرفت به فکر و انسان نیاز داریم که راهیان نور می‌تواند این اتفاق را رقم بزند.

نشست سه روزه فعالان مردمی راهیان نور کشور با حضور مسئولان و فعالان این اردو‌ها تا سوم دی ماه در قم ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار