مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از اضافه شدن ۴۰۰ دستگاه وانت و ۴۰ دستگاه کامیون به ناوگان حمل و ارسال مرسولات شرکت پست ایران در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست ایران امروز در جریان بازدید از زیرساخت‌ها و مراکز پست اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: اضافه شدن ۴۴۰ خودرو ارسال مرسولات به ناوگان پُست کشور در راستای نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و جابه‌جایی مرسولات انجام‌گرفته است.

وی گفت: کامیون برای جابه‌جایی برون‌شهری و وانت برای حمل‌ونقل داخل شهر‌ها استفاده می‌شود و اکنون مجموع وانت‌ها به ۸۰۰ دستگاه رسیده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: استفاده از قطار نیز برای توسعه حمل مرسولات پستی در بین استان‌ها نیز آغازشده تا بتوان حجم مبادلات را افزایش داد.

سبحانی فر گفت: اکنون پنج هاب (قطب) منطقه‌ای در کشور فعال است که برای ارسال مرسولات به دیگر استان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد که سامانه خودکار و مکانیزه دسته‌بندی (سورتینگ) مرسولات در آن فعال است.

وی بابیان اینکه هوشمند سازی و افزایش خدمات الکترونیکی از اولویت و اهداف شرکت به شمار می‌رود گفت: این امر به شفافیت، خدمات بهینه و فساد زدایی منجر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران به افزایش هزینه‌های ارسال مرسولات در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: ۱۲۵ درصد افزایش هزینه‌ها در این سال‌ها نشان می‌دهد که هزینه‌ها و تعرفه‌ها تناسبی با یکدیگر ندارند.

سبحانی فر با اشاره به اینکه این شرکت با ۱۹۲ کشور جهان تبادل پستی دارد گفت: روزانه بالغ‌بر هشت تُن انواع کالا و مرسولات به دیگر کشور‌ها ارسال می‌شود.

در حال حاضر ۷۲ واحد پستی دولتی شامل ۲۳ اداره، هفت ناحیه پستی و ۴۲ واحد شهری دولتی در استان اصفهان وجود دارد همچنین ۳۸۵ دفتر پیشخوان دولت، ۵۲ نمایندگی شهری، ۱۸۸ نمایندگی روستایی و ۲۸۲ دفتر "آی سی طی " در این منطقه فعال است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار