آزمایش خودروی CLE-Class توسط مرسدس بنز +تصاویر

خودروی دو در CLE-Class شرکت مرسدس با پوشش استتاری و در حال آزمایش دیده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، خودروی مرسدس بنز CLE-Class جایگزین نسخه‌های کوپه و کانورتیبل کلاس C و E این برند آلمانی خواهد بود. تصاویر جاسوسی جدید نگاهی اجمالی به این خودرو استتار شده را به ما ارائه می‌دهند.

با اینکه این کانورتیبل کلاس CLE از پوشش استتاری و روکش بدنه استفاده می‌کند تا جزئیات ظاهری دقیق را پنهان کند، اما با این حال می‌توانیم ظاهر کلی آن را تشخیص دهیم. این خودرو مرسدس بنز دماغه‌ای نسبتاً بلند دارد که به شیشه جلوی شیب دار آن منتهی می‌شود. بر اساس نسبت‌ها، فضای صندلی‌های عقب به‌طور بالقوه، به اندازه‌ای بزرگ به نظر می‌رسند که سرنشینان در آن راحت باشند. در بخش عقب خودرو نیز، صندوق عقب نسبتاً کوچک به نظر می‌رسد و چراغ‌ها نیز تغییر زیادی نداشته اند.

خودروی CLE-Class مرسدس، از لحاظ ساخت در بین کوپه‌های کلاس C و E قرار دارد، که منطقی هم هست، زیرا جایگزین خودرو‌های کوپه و کانورتیبل مرسدس می‌شود. برخلاف مدل‌های CLA و CLS، تنها انواع دو در این محصول در دسترس خواهند بود. این وسیله نقلیه بر روی پلتفرم MRA-۲ مرسدس بنز سوار می‌شود که در روی کلاس S فعلی نیز هست.

خودروی CLE-Class مرسدس بنز

جزئیات پیشرانه‌ها در مورد کلاس CLE هنوز مشخص نیست، اما با توجه به خودرو‌هایی که قرار است جایگزین آن‌ها شود، باید منتظر چیزی بهتر از آنچه در خودرو‌های کلاس C و E موجود است، باشیم. مدل CLE احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ معرفی شود و سپس در سال ۲۰۲۳ به فروش برسد.

خودروی CLE-Class


بیشتر بخوانید


آزمایش خودروی CLE-Class

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار