مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برای طرح مسکن در شهرستان لردگان تاکنون ۸۵۰ نفر نام نویسی کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرشید ریاحی سامانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در شورای اداری شهرستان لردگان که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد اظهار داشت: در تامین مسکن و اجرای طرح جهش مسکن، به جز شهرکرد تمامی شهر‌های استان زیر ۱۰۰ هزار نفر هستند که ۵۱ هزار و ۸۳ واحد برای چهار سال آینده پیش‌بینی شده است.

او افزود: بر این اساس سهمیه استان هر سال ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی و سهمیه لردگان سه هزار و ۳۷۲ واحد برابر سالانه ۸۴۳ واحد است.


بیشتر بخوانید


ریاحی اضافه کرد: برای طرح مسکن در شهرستان لردگان تاکنون ۸۵۰ نفر نام‌نویسی کرده‌اند، اما هنوز زمین تامین نشده و با مشکلات جدی روبه‌رو است.

او ادامه داد: در طرح مسکن روستایی سهمیه شهرستان لردگان از مجموع سه هزار و ۵۰۰ واحد چهارمحال و بختیاری ۸۳۰ واحد است که تاکنون ۵۳۰ فقره آن ابلاغ و ۵۰ درصد عقد قرارداد شده است.

ریاحی گفت: امسال برای تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی استان ۳۳۳ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی تخصیص یافت که از این مبلغ تاکنون حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برابر ۶۱ درصد جذب شده است.

او افزود: برای سفر رئیس‌جمهور ۶ هزار میلیارد ریال به منظور اجرای طرح‌های هادی روستایی استان درخواست می‌شود که سهم شهرستان لردگان یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است.

ریاحی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری ۴۷ روستای در معرض خطر دارد که مطالعات مرحله نخست آن‌ها انجام شده و مطالعات مرحله دوم همچنان باقی‌مانده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار