مدیر مخابرات منطقه خوزستان از بهینه سازی ارتباطات سیار در روستای ویسی بهبهان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان به منظور استفاده مطلوب شهروندان از شبکه همراه اول، تعویض دکل روستایی ویسی شهرستان بهبهان در دستور کار کارشناسان فنی و متخصص مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت ارتباطات سیار با همکاری کارکنان مخابرات در شهرستان بهبهان، عملیات بهینه سازی دکل با جابجایی و افزایش ارتفاع دکل پرسرعت روستایی ویسی انجام شد.

فلاح زاده ادامه داد: با جابجایی افزایش ارتفاع دکل پرسرعت روستایی ویسی با تکنولوژی ۲G, ۳G, ۴G، کیفیت شبکه همراه اول بهبود و ارتقا یافت و ضمن برطرف شدن نقاط کور، پوشش آنتن دهی ارتباطات سیار در روستای ویسی و مناطق اطراف و بخشی از جاده تشان گسترش یافت و ضمن پایداری، شبکه همراه اول نیز توسعه پیدا کرد و مشترکان ساکن در این مناطق از شبکه ارتباطی همراه با کیفیت و مطلوبی بهره‌مند شدند.

 پیش از این ارتفاع سایت روستایی ویسی ۳۶ متر بوده است که با اجرای پروژه تعویض و جابجایی دکل، ارتفاع این سایت پرسرعت روستایی به منظور ارتقا کیفیت و توسعه شبکه همراه اول به ۴۶ متر افزایش و توسعه پیدا کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.