سرپرست فرمانداری ایذه گفت: راه یکی از زیرساخت اساسی برای توسعه است و در یک سال اخیر در حوزه راهسازی بالای ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه داشته ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: برادران پلیس راه با کمک به برقراری نظم و انضباط رانندگی در جاده‌ها در کنار شما راهداران نقش حائز اهمیتی در ایمنی جاده‌ها دارند.

او افزود: اهمیت شغل راهداران این قدر است که نصب یک تابلو علائم جاده ای، خط کشی، لکه گیری و ترمیم یک چاله و بهسازی آسفالت که در محور‌ها صورت میگیرد، می‌تواند جان یک فرد از خطرات جاده‌ای را نجات دهد.

نبوّتی ادامه داد: در ایذه با همت و همکاری کار‌های با ارزشی در حوزه توسعه و بهبود راه‌ها صورت گرفته است. در یک سال اخیر در حوزه راهسازی بالای ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه داشته ایم که یا به بهره برداری رسیده یا در حال احداث وتکمیل است.

سرپرست فرمانداری ایذه اضافه کرد: بهسازی جاده کمربندی شهر ایذه که از مطالبات مردم بود، به لطف خدا با پیشرفت بیش از ۹۰درصدی مراحل پایانی خود را می‌گذراند. اضافه شدن یک باند به جاده خروجی ایذه از میدان حضرت ولیعصر (عج) تا شهرک صنعتی از خدمات با ارزشی بوده که به منظور ایمنی جاده‌ها صورت گرفته است.

این مقام مسئول گفت: در حوزه روستایی بالغ بر۳۰میلیارد تومان پروژه آغاز کرده ایم و جاده روستای جه جه به نوترگی، روستا‌های حاجیان، کل۱ و ۲، امام زاده سیدصالح و تلخاب خداکرمی از جمله این پروژه‌های تعریف شده در حوزه راه روستایی است.

او افزود: باتوجه محرومیت شهرستان در حوزه "راه" ضمن تلاش برای افزایش اعتبارات ملی و استانی؛ در کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز بیشترین اعتبار را به احداث " راه " اختصاص دادیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار