کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان نسبت به احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از هفته آینده هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی فردا و روز شنبه چهارم دی به دلیل ناپایداری‌های جوی کم است، اما از سه‌شنبه تا پایان هفته پیش‌رو آلاینده‌های جوی در نواحی مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان افزایش می‌یابد.

وی گفت: با نفوذ سامانه ناپایدار از شامگاه امروز پنجشنبه به غرب استان، افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش پراکنده را در نیمه غربی و چنوبی اصفهان تا جمعه شب انتظار داریم، اما آسمان سایر مناطق صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

علی‌عسگریان گفت: خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر وبوئین میاندشت با دمای هشت درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان ظهر امروز با میانگین ۱۰۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.