معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو و کشف ۶ فقره سرقت خودرو در شهرستان‌های کرج و فردیس خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی کشف ۲ خودروی سرقتی توسط کلانتری‌های ۲۸ آدران و ۳۰ اسلام آباد شهرستان کرج و دستگیری راننده‌های آن‌ها با هماهنگی مقام قضایی متهمان برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی این استان  منتقل شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز  با بیان این که کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی متوجه همدست بودن این ۲ سارق با یکدیگر شدند، افزود: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که سارقان در یک گروه‌های ۲ نفره در ساعات مختلف شبانه روز خودرو‌های فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی کرده و با استفاده از شیوه‌های مختلف اقدام به سرقت آن‌ها می‌کنند.

او گفت: سارقان به واسطه حرفه‌ای بودن و دستگیری‌های متعدد ابتدا منکر هر گونه انجام سرقت بودند، اما در مواجهه با مستندات دقیق پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به انجام ۶ فقره سرقت خودرو و ۷۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو با همدستی یک نفر دیگر اقرار کردند.

سرهنگ گودرزی  با اشاره به این که پس از شناسایی مخفیگاه متهم دیگر پرونده، نامبرده نیز در شهرستان فردیس دستگیر شد، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته همه مال باختگان این پرونده شناسایی و استرداد اموال آن‌ها در دست پیگیری است.

انتهای پیام /ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.