احمدیان گفت: جشنواره شعر ملی حضرت مادر در قالب های ترانه، سرود، مدح و تصنیف در دو محور حضرت فاطمه در قرآن و وصف مقام مادر و مادران ائمه برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی به فرموده رهبری نماد روشنفکری بوده و مسئولان حوزوی همواره سعی کرده اند، این ادعا محقق شود.

وی گفت: مجموعه اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه هنر،  رسانه و شهر گویای این ادعا است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی قم هم باید به شعبه اصفهان و ظرفیت‌های والای اصفهان در باب هنر و رسانه بیشتر از قبل توجه کند.

حجت الاسلام احمدیان گفت: اصفهان در حقیقت دریچه‌ای از حوزه علمیه برای ورود به مباحث هنری است، یکی از برنامه‌هایی که در دفتر تبلیغات اسلامی دنبال می‌شود بحث شعر و ادبیات است؛ چرا که شعر نه تنها خودش یک هنر است بلکه منبع و ملجا دیگر هنر‌های خوب است.

وی بابیان اینکه خطاطی و آواز خوانی وابسته به شعر خوب است، گفت: تامین محتوای فاخر برای محافل مذهبی و هیئت‌ها و شعرا از اهداف برگزاری جشنواره ملی شعر حضرت مادر است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  گفت: جشنواره حضرت مادر در قالب‌های سرود، ترانه، تصنیف و مدح با محور‌های حضرت فاطمه در قرآن و وصف مقام مادر و مادران ائمه برگزار می‌شود.

وی گفت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰دی ماه بوده و اختتامیه جشنواره همزمان با ولادت حضرت زهرا برگزار می‌شود و داوری این آثار توسط داوران در همان روز صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام احمدیان گفت: برای ارسال آثار سایت مرسلات و کانال اینستاگرام دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تعیین شده، که در صورت توان، مجموعه آثار ارسالی را در پایان جشنواره به صورت یک کتاب چاپ می‌کنیم.

وی در پایان مجدداً گفت: استفاده از خروجی‌های این جشنواره برای مناسبت‌های مذهبی توسط هیئت‌های مذهبی از اهداف جشنواره است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.