رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان از تهیه ۱۵۰۰ تن شن و ماسه برای عملیات برف روبی و اورها دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید عبدالملکی رئیس راهداری تویسرکان با اشاره به اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان، بیان کرد: اجرای روکش آسفالت محور خیرآباد، سیدشهاب به طول ۱.۶ روکش آسفالت در محور تویسرکان، خیرآباد به طول ۴ کیلومتر و ساخت و بهره برداری از ۲۰ پایه چراغ روشنایی و خط کشی بیش از ۴۰۰ کیلومتر از محور‌های حوزه استحفاظی شهرستان تویسرکان بوده است.

او تاکید کرد: به منظور آشکار سازی تقاطع‌های مهم از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ پایه روشنایی در تقاطع ولاشجرد و امامزاده ناصر این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان ادامه داد: روشنایی تقاطع روستا‌های جعفریه، کلنجان و فریازان نیز در دستور کار این اداره قرار دارد که در صورت تخصیص اعتبار این طرح ها هم تکمیل خواهد شد.

او با بیان اینکه در خصوص بهسازی و نگهداری از بنا‌های فنی موجود ۲ شوت خروجی برای پل دو دهنه ۸ متری روستای چاشخوره و پل ۴ دهنه ۵ متری محور روستای ترمیانک به روستای شأن آباد با اعتبار ۲۲۰ میلیون تومان ساخته شده است، افزود: تعمیرات اساسی برای این پل‌ها انجام شده است.

عبدالملکی گفت: بازسازی و ساخت کانال ابرو تونل ولایت با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات این اداره در بحث ابنیه فنی بوده است.

او با تاکید بر اینکه عملیات اصلاح پیچ گزندر و تعریض پل ۱۲ متری در حال انجام است، اظهار داشت: تیر‌های پل مذکور نصب و تخصیص اعتبار این طرح تکمیل خواهد شد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان افزود: عملیات اجرایی ساخت جاده دارانی، بوستاندر به عنوان مسیر راه آهن با توجه به پیگیری‌های دکتر مفتح نماینده مردم شریف تویسرکان در دستور کار قرار گرفته‌است که بخشی از عملیات اجرایی شامل ترانشه برداری و تعریض محور به صورت امانی از سوی اداره راهداری شهرستان انجام شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.